LOYP
  • Русский
  • English
Для развития здорового бизнеса в России
  • Хотите расти

    Но вновь объясняете причины падения внешними факторами...

  • Двигаться дальше

    Есть понятная бизнес-идея... но как организовать под нее новую команду?

Внедрение ERP, корпоративные системы, автоматизированные системы управления

Автоматизация отдельных бизнес-процессов далеко не хуже подхода с внедрением единой информационной системы. Все зависит от методологической и организационной готовности компании к комплексной ERP. Как понять такую готовность, рассматривает автор этой статьи.

Целеполагание, проектное управление, информационные системы управления, внедрение erp, риски проекта, erp системы

Основной причиной неудач проектов по внедрению автоматизированных систем на платформах ERP является, на наш взгляд, неправильное определение целей проекта либо в принципе отсутствие таковых.

Материалы

Ссылки на публикации, авторство которых не принадлежит LOYP®.

Интересные статьи

  • A Consumer-based Taxonomy of Digital Customer Engagement Practices

    Publication date: November 2018

    Source: Journal of Interactive Marketing, Volume 44

    Author(s): Anniek W. Eigenraam, Jiska Eelen, Arjen van Lin, Peeter W.J. Verlegh

    Abstract

    Consumers can engage with brands online in a variety of ways, ranging from playing a branded game to writing a review or viewing branded content. This work presents a consumer-based taxonomy of these digital engagement practices. By means of a literature review and expert surveys, we created an overview of the ways in which consumers digitally engage with brands across different media formats and platforms. A consumer sample then classified all practices into five distinct types of digital engagement practices (for fun practices, learning practices, customer feedback, work for a brand, talk about a brand). A subsequent survey on another consumer sample showed that the five types of practices are differently related to the three motivational states of customer brand engagement (cognitive, emotional and behavioral). The taxonomy of digital engagement practices integrates prior research. We provide implications for managing digital customer engagement.

Подпишитесь на рассылку Будьте в курсе наших публикаций